2 minutové cvičení

Fitness

Tohle cvičení můžete lehce dělat i doma...

Lehněte si na záda na podložku, pak zvedněte hodní polovinu těla tak, že ramena a horní část zad jsou nad podložkou. 

Pak zvedněte nohy, levou nechte nataženou a pravou pokrčenou. Rukama se natahujte co nejvíce ke kotníkům a do toho jen střídejte nohy, pravá a levá. 

Teď si dejte ruce za hlavu, a vždy k levé noze přitahujte pravý loket a naopak.

V dalším cvičení roztahujte zároveň ruce i nohy a zkuste je nechat chvíli natažené a pak je zase dejte zpět k sobě a jakoby se snažte dotknout kotníků a kolena k bradě.

Dále držte ruce stále za hlavou, nohy u sebe a pomalu s nimi pohybujte směrem nahoru a dolů.

A nakonec skoro to samé jen to vždy dělejte s jednou nohou nahoře a jednou dole a do toho se k noze můžete lehce přitahovat rukama.

Na poprvé to vypadá to jednoduše ale žádná sranda to není, samozřejmě když budete cvičit pravidelně tak se to zlepší, jen to chce začít... :)


Autor: Looklike.cz (26.03.2016)

zde nás můžete sledovat na facebooku